Review Kasut Kulit Lucca Vudor | Pilihan Kasut Kulit Yang Selesa Di Pakai Dalam Kehidupan Seharian

By Zahirah Dzahir - 4/23/2022 02:56:00 PTG

Assalamualaikum..

Mommy jarang beli kasut raya, tambah pula akibat dari PKP, pakat raya kat rumah ja. Kira 2 tahun tak membeli untuk persediaan sambut raya. Kali ni, alhamdulillah..kita dapat sambut raya seperti tahun sebelum pkp. Pakat keluar shopping beli persediaan raya. Mommy pun tak ketinggalan, beli  apa yang perlu beli ja. 

1st thing barang yang Mommy cari tentulah KASUT. Rasanya lama sangat dah Mommy tak beli kasut. Tak kisah la untuk hari biasa ataupun hari raya. Mommy jarang beli kasut yang paternnya feminin. Banyak beli yang nampak lasak sikit. Senang nak begerak ke sana sini.


Lucca Vudor Singapura dan Malaysia

Ada kawan Mommy suruh cuba kasut dari Lucca Vudor kasut yang diperbuat daripada kulit. Lucca Vudor ni brand dari Singapura. Diperbuat dengan 100% kulit tulen, lembut dan selesa. Ia juga menggabungkan keselesaan dan menggayakan kasut kerja keselesaan dan gaya hidup yang paling popular di Singapura. Buat korang yang tak tahu, Lucca Vudor juga ada cawangan dia di Malaysia iaitu di Selangor.


Apa Yang Best Tentang Kasut Lucca Vudor.

  • Kasut mewah 100% buatan tangan 
  • Diperbuat daripada kulit anak lembu
  • Menggabungkan keselesaan dan gaya
  • Kasut kerja dan kasut gaya hidup yang paling selesa di Singapura
  • Best Selling Comfort Heels


Insoles kusyen direka khas untuk sokongan dan daya angkat tambahanKasut yang tidak berkualiti bukan sahaja mencederakan dan parut kaki melalui lepuh dan luka, ia juga memberi kesan negatif kepada kesihatan, postur dan kesejahteraan kaki dalam jangka masa panjang.

Banyak Pilihan Kasut Kulit  Di Website Lucca Vudor

Mommy pun nak pilih kasut mesti pilih klasut yang selesa. Nak beli nak pilih, tak payah susah-susah .  Masuk ja di website www.luccavudor.com . Tapi kalau siapa yang dekat dengan cawangan di Selangor. Boleh walk in ja kat situ. Macam Mommy beli online ja terus dari Singapura.


Banyak patern dan warna yang kita boleh pilih seperti Heels, Flats, Sandals & Slippers. Pilih yang mana kita suka. Bab size jangan susah hati, carta size pun di sediakan. Kita boleh pilih ikut size yang disediakan. Harga pun ok. Tak mahal tak murah. Tambah sekarang ada diskaun untuk setiap belian. Boleh la pakat survey tengok.



Macam Mommy pun susah jugak bab size ni. Tapi Mommy tanya pendapat seller tentang kasut dan size yang sesuai dengan kaki Mommy. Jadi Mommy pilih sandal Shanelle A068-135  ( https://luccavudor.com/product/shanelle-a068-135-comfort-shoes/ )

 



Mommy pilih kaler selamat iaitu kaler hitam. Kaler yang masuk untuk semua baju. Tak sempat tunggu raya, Mommy dah pakai siap. Nanti kita beli lain. Ya, memang sedap pakai kasut kulit Lucca Vudor ni. Lembut dan selesa.  Yang pastinya dia jaga kulit kaki kita dari melecet. Memang sedap pakai kalau hasil buatannya 100% by hand.



Berbaloi jugak beli sandal ni, Mommy dapat diskaun kod untuk pembelian ke 2 nanti. Rasanya Mommy nak beli untuk Mak Tok pulak. Bagi Mak Tok selesa pakai kasut kulit ni.



So kalau korang jalan ke Singapura boleh terus walk in kat store sana.

Singapura

Suntec City #02-346

3 Temasek Boulevard Singapore 038983

Opening Hours: 11.00AM TO 8.30 PM

 

Star Vista #01-30

Envy And Pride

1 Vista Exchange Green Singapore 138617

Opening Hours: 11.00AM TO 9.00PM

 

Beauty World Centre #02-30

Envy And Pride

144 Upper Bukit Timah Road Singapore 588177

Opening Hours: 11.00AM TO 7.00PM


Kalau ada di Selangor boleh walk in  ke butik

Malaysia

Atria Shopping Gallary G-15

Jalan SS 22/23, Damansara Jaya, 47400

Pretaling Jaya,Selangor, Malaysia

Opening Hours: 11.00AM TO 7.00PM


Untuk info lanjut boleh layari 

website Lucca Vudor

Ig 
  

" Don’t Choose Between Comfort or Beauty when You Can Have Both with Lucca Vudor "


Selamat membeli 

~~~~~~~

Mommy Ira
 

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!