Aurasia Mixing Bowl Food Prep Set Dengan Pelbagai Warna Yang Manarik Dan Sesuai Untuk Semua Kegunaan

By Zahirah Dzahir - 4/26/2020 01:52:00 PTG

Assalamualaikum..

Korang ada dengaq tak pasai produk Aurasia, bukan airasia naa tapi Aurasia. salah 1 produk gajet dapur keluaran Malaysia. Mommy yang boleh tau ni sebabnya dok tengok Go shop. Nampak macam best ja..makanya Mak Tok suruh Mommy oder. 

Alang-alang nak oder Mommy oder 2 barang dari Aurasia. Apa barangnya :
Aurasia Mixing Bowl Food Prep Set yang berharga RM119.00. Kita akan dapat dalam 6 biji Stainless steel bowl dengan pelbagai kaler Yang bestnya setiap bowl tu ada saiz dia. Dari saiz kecil sampai saiz besar. 20cm, 22cm, 24cm, 26cm ,28cm, 30cm. Setiap bowl tu ada penutup dia plastik dia masing-masing. Kita boleh buh macam-macam dalam bowl tu, tak terhad penggunaan dia. Bukan hanya untuk buh makan, boleh juga untuk simpan. Sesuai jugak kalau bowl tu untuk dihidang sebabya bowl tu colurfull.



Dapat free gift dari produk ni 3pcs Stainless Steel Cook Pot and  5pcs Stainless Steel Food container. 




Best jugak bowl ni sebab kita boleh guna yang mana kita nak ikut size dia. Tapi Mommy tak guna sangat pun. Mak Tok kata bowl comei-comei sayang nak guna. Makanya tersimpanlah elok dalam almari. nak guna pun bila buat makan besar ja. 

ok..sapa berminat dengan Aurasia Mixing Bowl Food Prep Set ni..boleh pi stalk dekat go shop naaa. Boleh tengok Chef Kamarul dok bercerita pasai set ni. babaii


~~~~~~~
Mommy Ira

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!