Makan –Makan Pizza Domino’s Sempena Kempen " It's All About You "

By Zahirah Dzahir - 11/11/2018 12:52:00 PG

Assalamualaikum

Ok, nak tanya ni. Korang  suka tak kalau makan pizza. Confirm sukakan. Dulu jarang makan pizza sebabnya kembar tak brapa pandai makan.  Kalau beli pun sebab haziq nak makan. La kembar dah pandai makan, siap demand suruh beli lagi. Macam Mommy sefamily tak kisah la antara Pizza Hut, pizza tepi jalan ka atau pun Domino’s Pizza. Makan ja yang mana pun tapi yang selalu jadi pilihan tentu Domino’s Pizza.



Sebab apa Domino’s Pizza jadi pilihan, sebabnya roti dia tak tebal sangat, banyak pilihan topping yang sedap. Faham la, kadang-kadang  budak-budak mana nak makan kalau roti yang tebal tapi kalau topping lebih confirm depa makan. Selalunya Mommy sefamily akan pilih 2 @ 3 jenis pizza.. yang biasa dan yang thin crust. Topping pula ikut yang mana nampak sedap. Lagipun Domino’s ni banyak pilihan dia, rambang mata jugak la nak pilih yang mana nak makan.



Nak dapatkan Domino’s Pizza ni pun mudah ja. Pergi ja ke outlet berhampiran. Kalau rajin boleh pi makan kat sana, nak makan piknik boleh take away. Kalau malas nak keluar tak dak transport boleh delivery ja. Boleh telefon di 1-300-888-333 atau melalui laman web www.dominos.com.my. Melalui laman web,  kita kena register dulu. Melalui tu,  kita boleh buat pesanan tak kira kita ada kat mana untuk kita ambil pizza tu. Kita pilih take away atau dine in. Nak mudah boleh buat delivery, anytime ja delivery tu atas masa yang disediakan. Berdesup sampai depan rumah.





Tahniah Domino’s pizza. Sedar tak sedar  Domino's Pizza telah  bertapak di Malaysia dari tahun 1997 lagi. Dah 21 tahun rupanya Domino’s Pizza. Domino’s juga telah mengadakan kempen  It’s All About You, sempena menghargai  semua pelanggan yang sentiasa menyokong dengan Domino’s pizza dan berjanji akan berikan perkhidmatan yang baik dalam menyediakan Pizza yang sedap dan terbaik.



Selamat maju jaya buat Domino's Pizza, moga terus kukuh dan beri perkhidmatan yang baik untuk semua.


Atau tempahan melalui atas talian di 
www.dominos.com.my

Facebook: 

Instagram: 
@dominosmy

~~~~~~~~~
Mommy Ira

  • Share:

You Might Also Like

3 orang berborak di sini!