Pesanan buat IBU BAPA YANG ADA ANAK KECIL

By Zahirah Dzahir - 4/19/2016 12:53:00 PTG

Assalamualaikum..

 google

Satu kita kena tau, bebudak kecik ni hijab mereka masih terbuka di mana dorang ni boleh nampak makhluk halus.. Biasanya hijab akan tertutup dgn sendirinya bila anak itu berusia 4 tahun.. Kalau tetiba anak tu nampak mcm pelik.. merenung satu tempat dlm rumah contohnya atau tetiba menjerit menangis tanpa sebab, jangan panik.. Tutup mata anak dan bawak jauh dari tempat tu.. 

Ambil air, bacakan Al-Fatihah 11x, Ayatul Kursi 11x dan Selawat Nabi 11x.. Gunakan air tu untuk ambilkan wudhu kat anak.. Peluk anak kuat-kuat lepas tu.. Syaitan dan Iblis memang suka mengacau bebudak kecik terutamanya bayi sebab mereka benci dengan kelahiran khalifah baru ke dunia..

Selepas tu boleh baca Surah Al-Baqarah.. kalau tak pandai baca, bukak la youtube ke.. Biar bacaan surah sampai habis.. Iblis dan Syaitan ataupun jin yg jahat tidak akan ada di dalam rumah yg dibacakan Surah Al-Baqarah.. Tapi sekali baca, ianya hanya mampu bertahan selama 3-4 hari je.. pastu kena ulang semula yer.. Semoga anak-anak kita terlindung drpd gangguan Iblis dan Syaitan!

kredit fb Hamil Dalam 3 Bulan

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!