Statement Mohon Maaf Dari Pemilik Me'nate Steak Hub

By Zahirah Dzahir - 6/30/2015 12:07:00 PG

Assalamualaikum..

Akibat dari tindakan Azwan Ali memaki hamun followernya dalam twitter berkenaan dengan kes ' Menate', akhirnya pemilik Me'nate Steak Hub, Mustaffa Othman @ Pak Mus tampil memohon maaf bagi meredakan isu ni. Kalau ikutkan Mustaffa Othman @ Pak Mus tak perlu minta maaf sebab bukan beliau buat salah apa pun.
Because his a humble person..beliau tetap buat statement mohon maaf. Jom baca luahan hati pemilik Me'nate Steak Hub, Mustaffa Othman @ Pak Mus..

sebelum tu..
Kot ada yang tak tau apa la Me'nate ni boleh ke fb Me’nate Steak Hub



Bismillah’Hir’Rahman’Nir’Rahim

ATAS APA SEBAB SEKALIPUN MANA MUNGKIN MANUSIA MAMPU
UNTUK MEMBAHAGIAKAN SELURUH MAKHLUK ALLAH YANG BERGELAR
MANUSIA.


TAPI PERLU KITA INGAT BAHAWA KITA MAMPU MENDOAKAN KEBAHAGIAAN SELURUH MAKHLUK ALLAH.


Yang keruh kita jernihkan.
Yang silap kita maafkan.
Yang kusut kita leraikan.
Yang Hitam kita putihkan.
Yang tumbang kita tegakkan.
Yang bercakaran kita amankan.
Yang buruk kita baikkan.


Saya merayu dan memohon dengn ikhlas atas lafaz saya “Lillah’Hi’Taala” memohon KEMAAFAN pada sesiapa sahaja seandainya apa jua kekhilafan saya dalam menjalani kehidupan seseharian saya baik dalam persahabatan & perniagaan saya memohon dan merayu agar berilah ruang untuk saya memperbaiki segala kesilapan saya mungkin atas apa perlakuan saya menyebabkan ada yang bersalahanggap di antara satu insan lain pada yang lain harap dapat kiranya kita saling maaf bermaafaan diantara kita.


Untuk Saudara Azwan Haji Ali & Cik Nur Azira Wazi Azman saya khususnya MEMOHON JUTAAN MAAF dari kamu berdua, juga pada seluruh warga MAYA yang secara tidak langsung yang telah menghamburkan segala kata kesat pada Saudara Azwan Ali & Cik Nur Azira Wazi Azman, saya mohon kemaafan pada semua, juga menyeru seluruh warga MAYA agar hentikan segala kata kata serta cacian demi kebaikkan semua.


Doa saya buat kalian semua semuga ALLAH memberkati hidup kita semua, dipanjangkan umur, disihatkan tubuh badan dipermudahkan segala urusan kita dunia Wal Akhiroh,
Ameen Ameen AllahHumma Ameen.


Dengan penuh keikhlasan Lillah’Hi’Taala dari saya

Mustaffa Haji Othman
Pemilik Me’nate Steak Hub


sumber  fb Me’nate Steak Hub


  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!