Selamat Hari Pekerja 2015, Selamat Bercuti

By Zahirah Dzahir - 5/01/2015 09:28:00 PTG

Assalamualaikum..


Hari ni dah masuk bulan 5, 1 Mei 2015. Hari ni pulak Hari Pekerja dengan slogan hari pekerja tahun ni " Pekerja Sihat Produktiviti Meningkat".

Hari ni bermulalah cuti separa panjang sampai Isnin ni..cuti umum..sambung pulak dengan Cuti Wesak hari Ahad ni. Hari Selasa ni baru sekolah n opis buka. Best ka tak best ka..sama ja. rutin saya tetap camtu bz memanjang. Bila anak sekolah..bz cara sekolah. Bila anak cuti bz cara cuti. Cuma Cik Husband ja tak cuti sebabnya tempat kerja dia nak adakan mesyuarat agung. So kena kemas n prepare apa yang patut untuk mesyuarat nanti.

Ada yang balik cuti ada yang dak. tadi tengok dalam fb member yang balik kampung.. highway memang jem. Biasa la kalau cuti panjang sikit semua ambik kesempatan pakat nak balik kampung. So..bagi yang balik kampung tu berhati2 la dalam perjalanan k. Hargai lah masa yang ada bersama orang tersayang.

Buat semua yang bergelar bekerja agar terus bersemangat dalam setiap kerja yang dilakukan . Kerja tu kerja juga jangan sampai abaikan kesihatan sudah.



Buat semua pengunjung blog ni, Saya, Zahirah Dzahir nak ucapkan Selamat Hari Pekerja 2015 buat semua...


- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!