Tak Puas Hati, Mengadu Terus Ke Laman / Media Sosial

By Zahirah Dzahir - 12/28/2014 04:29:00 PTG


Assalamualaikum..

Baru baru ni saya ada post satu artikel yang saya share kat FB tentang.."Jururawat Biadap Di Alor Setar Akhirnya Disiasat KKM ". Tak sangka pulak dapt respon dari pembaca. Pakat komen, like n share. Ada yang luah tak puas hati tentang sikap jururawat, ada yang ok. Saya rasa, nasib kot kalau kita dapat yang baik2. 

Rasanya sebelum ni kita dok dengar psai jururawat garang la biadap la dan macam2 lagi. Tapi tak pasti pulak kalau ada patient yang buat report dan jururawat tu kena tindakan. Maybe juga ada sesetengah patient yang tak mau bising2. Biar je laa

Kali ni, pengadu ni terus adu kat laman / media sosial. Maybe tak tahan sangat kot dengan perangai jururawat ni siap ambil gambar lagi. Semua orang tau..semua orang boleh baca. Ada juga yang kenai jururawat tu walaupun pic tu diblurkan tang muka. Memang jururawat ni garang kot pasai ada yang memang kenai.

Tapi kesian pulak kat Jururawat yang lain, yang memang buat kerja dan berkhidmat dengan baik, kena juga tempiasnya. Tak semua sama, ada yang ok..ada yang tak..

Nak baca artikel ni dengan lebih lanjut klik sini..

http://sozcyili.blogspot.com/2014/12/jururawat-biadap-di-alor-setar-akhirnya.html






- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!