Phytocol-ST Supplemen Shaklee Untuk Kolesterol

By Zahirah Dzahir - 6/13/2014 03:56:00 PTG


Kolesterol terdiri daripada kolesterol yang baik dan juga yang tak baik. Kolesterol tak baik boleh menyebabkan saluran darah tersumbat dan ini meminimakan ruang untuk darah sampai ke jantung. Kandungan kolesterol tak baik yang tinggi perlu kita elakkan untuk mengurangkan risiko menghadapi penyakit yang berbahaya seperti sakit jantung. Jadi dengan pengambilan supplemen dapat membantu mengurangkan kadar kolesterol. Supplement Shaklee adalah antara supplement semulajadi yang diyakini yang juga dapat membantu mengurangkan masalah kolesterol. Baru baru ni Shaklee telah melancarkan Produk terbaru Shaklee di National Conference Shaklee Malaysia 2013/14 minggu ini iaitu Phytocol-ST dirumuskan khas untuk tujuan ini.


Antara supplement yang disarankan untuk membantu mengurangkan kadar kolesterol tak baik ni adalah soya, phytosterols, minyak ikan, bali, dan macam-macam lagi. Phytocol-ST dirumuskan daripada sayur-sayuran, buah-buahan, bahan semulajadi yang kaya dengan phytosterols yang aktif.

Menurut kajian daripada Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH), tubuh kita memerlukan penambahan 2,000 mg phytosterols dalam diet seharian untuk merendahkan paras kolesterol. Dan Phytocol-ST dapat membekalkan 100% phytosterols mengikut saranan NIH.




Kolesterol terdiri daripada kolesterol yang baik dan juga yang jahat. Kolesterol jahat boleh menyebabkan saluran darah tersumbat dan ini meminimakan ruang untuk darah sampai ke jantung. Kandungan kolesterol jahat yang tinggi inilah yang kita perlu elakkan untuk mengurangkan risiko menghadapi penyakit yang lebih berbahaya seperti sakit jantung. Pengambilan supplement dapat membantu mengurangkan kadar kolesterol. Supplement Shaklee adalah antara supplement semulajadi yang diyakini yang juga dapat membantu mengurangkan masalah kolesterol tinggi. Produk terbaru Shaklee yang dilancarkan di dalam National Conference Shaklee Malaysia 2013/14 minggu ini iaitu Phytocol-ST dirumuskan khas untuk tujuan ini.
- See more at: http://supplement4all.blogspot.com/2014/06/supplement-shaklee-untuk-kolesterol.html#sthash.bAwQvaxL.dpuf
Supplement Shaklee Untuk Kolesterol - Produk Terbaru Phytocol-ST - See more at: http://supplement4all.blogspot.com/2014/06/supplement-shaklee-untuk-kolesterol.html#sthash.bAwQvaxL.dpuf

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!