Mudah Dan Jimat Masa Bila Masak Menggunakkan Europlas Super Marble Cooker

By Zahirah Dzahir - 5/25/2019 11:36:00 PG

Assalamualaikum


Lama dah Mak Tok beli Europlas Super Marble Cooker. Belian dari CJ WOW Shop. Memang berhantu sungguh siaran-siaran macam ni. Bila tengok tu macam-macam bekenan macam-macam nak beli. Kali ni beli yang marble cook pulak. Penggunaan dia eleltrik. Suhu kita boleh adjust sendiri. Marble cook ni kita boleh goreng, kukus, grill, stimbot dan merebus. Nak lebih faham, electric frying pan. Kiranya pelbagai guna.

Besar pun besar. Kapasiti marble cooker ni 4.8liter. Besarkan. Boleh masak dalam kuantiti yang banyak. Yang bestnya tak melekat. Apa yang ada dengan marble cooker ni. kita akan dapat penutup kacayang tempered glass, marble non stick inner pot dengan dua pemegang kiri dan kanan, suhu controller dan steamer tray yang stainless steel.  Kalau kita nak rebus atau goreng kita boleh guna bekas marble bawah tu ja..kalau kita nak steam kita masukkan balik tray dia.

Bila dah guna, Mak Tok kata mudah sangat dan tambah beli lagi 1. Beli dengan harga RM 189.  Dapat gift yang best tu, banyak juga gift yang depa bagi. 2 kali beli  dapat spatula, glove tahan panas, periukkecik, bekas makan yang tahan panas.

ok..yg ni ja kot yg Mommy nak cerita pun. kalau nak tau info dia lebih lanjut cari dekat web cj wow shop. byeee..








______________
Baca juga :-
Moulinex Mixer Pattern Lama Yang Memang Tahan Lama
______________

~~~~~~~~~

Mommy Ira

  • Share:

You Might Also Like

5 orang berborak di sini!