Kembar Cool..Mama Yang Gabra Lebih

8/28/2017 01:30:00 PTG
Assalamualaikum..

Salam semuaa..Kejap masa berlalu..kembar dah pun nak masuk tahun 1. Alkisahnya bila nak masuk tahun 1, ni masanya parent pakat kelam kabut daftar nama untuk masuk sekolah. La tak pi daftar kat sekolah dah..kita isi online ja tapi kena juga pi sahkan kat sekolah mana2 yang kita dah daftar. 

Macam sekolah yang Mummy daftar untuk kembar..sudah semestinya sekolah Jalan Pegawai. Bekas sekolah Mummy dan Abg Haziq. Nak ikut jugak legasi tuu. Ingatkan tak ramai rupanya dah melebihi kuota. Ok la tak kisah sangat. Tiba2 dah info kata pelajar kena ambik ujian tapisan. Hanya nak ambik yang betul2 terpilih ja. Kiranya kalau tak dapat kena masuk sekolah yang akan dipilih sendiri oleh JPN Kedah.

Adoiii..gabra habis Mummy..sebabnya kembar pun tak berapa lancar bab tulis..baca dan mengenal. Masa hari ujian tu..kembar kool ja..faham tak faham pun tak tau. Yang kita ni dah berpeluh dah tunggu kat luar. 

Bila ditanya boleh ke tak jawab..mudah ja jawapan kembar " entah ". 
Bertambah la gabra Mummy korang..nakkk oiii..





- Mummy Ira -

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.