Food Truck Homemade Laksa Delicio dan Nasi Daging Ayaq Asam Utara

8/14/2016 05:06:00 PTG
Assalamualaikum..


Tu dia..buat semua kawan2 yang suka makan homemade Laksa dan Nasi Daging Ayaq Asam Utara ..especially yg dok area selangor n kl..boleh la oder dari kawan Saya Naeilah Rejab.. dijamin puaih makan dan puaih hati. 

 Menu:
Laksa kedah merecik!
Laksa sambal nyoq melatops!
Laksa siam sawadikap!
Harga
rm5/pax


Nasi Daging Ayaq Asam Utara 
Harga
rm7/pax

Cara nk dapatkan:Location : Sepang

1.self-pickup at Tmn mawar2 No.47,9c (3pm-8pm)-

2.Free delivery- Tmn Mawar/seroja/Dahlia/Ixora/BBST/Taman Mawar Perdana/Taman Salak Perdana-rm5/pax (min 3 pax).
 

3.Charged Delivery - nilai/enstek/kota srimas/klia/labu lanjut-rm6 (min 3 pax).

4. Whatsapp for order:-
Name :
Menu :
Address:
Quantity:





5. Food Truck
Location : PKNS Bangi
Time : 6ptg-12tghmlm
Day : Friday-Sunday

Kalau nak tau info lebih lanjut macammana nak oder, boleh cod ke mana..terus ke
Fb : Delicio
 
Nak lebih mudah..boleh terus hubungi

Naeilah Rejab - 019-3873661
Hamdi - 019-3863661


*Juga menerima tempahan untuk sebarang majlis.
*Delivery luar kawasan yg disebutkan minimum order 30 pax.
Cth: putrajaya/bangi/s.alam



- Mommy Ira -  

2 ulasan:

  1. salam sis..Sya dah pi makan laksa delicio ni..pada pendapat Sya laksa ni biasa2 saja. Saya tak paham bila ada 3 jenis laksa tapi saya rasa tak dak beza antara 3 jenis laksa ni..rasa pun sama..kuah cair n biasa saja. Saya pernah jugak makan laksa masa saya ke kedah..mmg jauh beza dgn laksa delicio ni. Tak sama lansung. Tak brapa puas hati n harga pun mahal jugak.. ok..itu je pendapat saya..terima kasih..

    BalasPadam
  2. Boleh la..yang tak faham 3 nama berbeza tapi rasa yang sama..apa bezanya..kuah cair sikit..nak makan sorang 2 boleh la beli makan..kalau ramai better buat sendiri..puas hati..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.