Video - Wanita Buka Baju Dituduh Tak Bayar Minuman

By Zahirah Dzahir - 4/24/2015 12:38:00 PG

Assalamualaikum..

Haru betui kalau sampai buang baju ni..kalau lelaki tak pa la..ni pompuan tu..kira ganaih abes..kot ada something wrong kot kat pompuan tu..tapi tak pasti warga asing atau pun org tempatan..pasai ada yang kata org luaq..ada yg kata org tempatan..story lebih lanjut boleh baca ..


SHAH ALAM - Sebuah video yang memaparkan seorang wanita menanggalkan bajunya selepas dituduh tidak membayar minuman yang dibelinya menjadi viral di laman-laman sosial.

Wanita buka baju dituduh tak bayar minuman

Video yang berdurasi 1.52 minit dipercayai berlaku di Jalan Petaling, Kuala Lumpur.

Video tersebut menyaksikan wanita berkenaan marah kerana dituduh tidak membayar minuman yang dibelinya dan kemudian bertindak membuka baju sebelum menanggalkan baju dalamnya.

Kerana malu dengan tindakan wanita berkenaan, peniaga terbabit dilihat membiarkan wanita tersebut dengan perlakuannya.

Pada mulanya wanita dalam video dikatakan pelancong asing tetapi identiti sebagai warga tempatan terbukti apabila dia bertutur menggunakan Bahasa Melayu.

Memetik sebuah portal berita, menurut anak pemilik restoran di kawasan terbabit, wanita tersebut memesan dua botol bir tetapi hanya membayar untuk satu botol sahaja.

Mereka kemudiannya menuntut wanita itu supaya membayar baki bil tetapi dia enggan.

Ini bukan kali pertama dia melihat wanita berkenaan di kawasan itu, dan beberapa pemilik kedai makan lain di kawasan itu juga mendakwa wanita itu juga pernah menipu mereka.

update video


sumber youtube

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!