Tombol Pintu Rosak Kali Ke 3

1/27/2015 12:14:00 PG
Assalamualaikum..

Crita ni jadi semiggu yang lepas..tapi..baru jumpa pic ni. Kira aci la nak tulis pasai crita ni. Alkisahlah..cerita pasai tombol pintu rosak..rumah saya baru 3 tahun renovate..kira tukar semua termasuk tombol pintu pun..nak dijadikan cerita..mula siap rumah ni kali ke 3 tombol pintu rosak untuk setiap bilik..panaih hati jugak la..guna tak lama mana..rosak. Nampak sangat tukang buat rumah ni guna barang murah..nak buat camna..beli baru n tukar je la. 

Cer pikir..tetiba button kunci tombol pintu tu boleh patah..sebelum ni tak boleh bukak..macam tersekat..so, bawak pi tunjuk kedai, depa kata tombol pintu ni jenih lembut n tak berapa elok.. Cik Husband beli la yang elok sikit..harap tu kali ni tahan la. Nasib baik ada Cik Husband yang pandai tukar tombol pintu ni..tapi..memang kita kena belajar pun..takkan benda mudah tu pun kita nak suruh orang buat. Ye dakk..Nak tukar tu pun, tak lama mana pun..pulaih pi..pulaih mai..siapp..

 button kunci patah 2
 berlubanglah pintu n kat atas tombol yang dah rosak
 ni tombol yang baru
Pulaih sikit sikit..siap..

- Mummy Ira -

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.