PG Mall Birthday Sale | Jangan Ketinggalan Kerana Banyak Diskaun Yang Ditawarkan

By Zahirah Dzahir - 6/25/2020 12:16:00 PTG

Assalamualaikum..

PG Mall Birthday Sale! 29th June until 5th July 2020

Bila dah terlalu lama dalam MCO dan PKP ni, ada  antara kita yang dah jarang  ke shopping complex. Ramai yang dah mula berbelanja melalui online. Dari tak pandai terus pandai beli melalui online. Tak payah susah-susah. Bukak web, pilih barang, buat bayaran dan tunggu barang sampai ke rumah. Nak lagi jimat, boleh beli saja di PG Mall.



Apa itu PG Mall?

PG Mall ialah pusat membeli belah online Malaysia. Para pembeli boleh membeli barang secara atas talian di platform ini dan peniaga juga boleh berniaga di platform ini. Macam-macam barangan dijual di platform PG Mall ni dari barangan keperluan harian, barangan dapur dan kitab oleh pilih dan cari barang apa yang kita nak. Senarai barangan yang dijual di sini adalah endless dan terlalu banyak. PG Mall boleh diakses melalui laman web https://pgmall.my/
ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play.


PG Mall ditubuhkan pada tahun 2017 merupakan platform E-dagang No. 1 di Malaysia yang dan PG Mall merupakan satu-satunya platform E-Commerce tempatan di Malaysia. Lebih membanggakan PG Mall menduduki tempat ketiga teratas di Iprice insight report. 

Konsep Consumerchant

Keistimewaan PG Mall ini adalah melalui konsep Consumerchant iaitu memberi peluang kepada pembeli menjana pendapatan setiap kali memperkenalkan pembeli atau peniaga melalui referral link. ConsuMerchant adalah gabungan dari kata "Consumer" dan "Merchant" dan ini adalah model perniagaan ekonomi pembahagian keuntungan mereka yang asli. Konsep ini membantu pengguna / pembeli untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan kekal dengan PG Mall.




PG Mall Birthday Sale

Bersesuaian dengan sasaran kerajaan untuk berbelanja atas talian, terdapat banyak keseronokan dan faedah untuk diterokai dengan PG Mall. Salah 1 antaranya ialah Birthday Sale yang menawarkan pelbagai tawaran menarik bermula dari 29/6 - 5/7/2020. Kita boleh berparty dengan sale yang diadakan. Banyak barang yang boleh kita pilih sebagai hadiah dengan harga yang rendah. 



Apa Yang Ditawarkan Sempena PG Mall Birthday Sale

Yang penting bila kita dapat peroleh diskaun sebanyak 

- 10% minimum dengan pembelian RM 50 dan
- 15% dengan pembelian RM 100.

Free Shipping

With a minimum purchase from the same store, shoppers will enjoy Free Shipping. RM 30 for new member RM 60 for existing member. Bestkan. Banyak diskaun tu.  Rasanya ramai yang akan menyambut birthday dalam tempoh tu. Jadi tak payah nak susah-susah keluar beli. Boleh beli online ja. Boleh pilih barang apa yang kita nak.

Super Killer Deals

Pasti berbaloi buat kita sebagai pembeli bila PG Mall kerap mengadakan promosi dengan tawaran produk yang pelbagai dan berkualiti. Di PG Mall, mereka mengadakan Super Killer Deals. Kita boleh berbelanja dengan serendah 0.99 sen. Wow, rendah sangat tu.




If you want to become one of the lucky winner to win more prize, PG MALL beri peluang untuk kita berkongsi  dekat kawan kawan atau orang lain untuk turut serta shopping di PG MALL. Kita juga berpeluang untuk memenangi gold bar

- First price:  PG Gold 1g
- 2nd Prize: C-wallet value RM100
- 3rd Prize: C- wallet 50

Live di Fb PG Mall

Jika kita takut ketinggalan,  boleh join live di Fb PG Mall. Banyak hadiah yang kita boleh menang melalui live bersama wakil dari PG Mall.
Untung-untung jadi pemenang bertuah dan dapat hadiah emas 0.5g Rugi kalau tak join. So, kena la follow fb PG MALL untuk join live fb mereka.


Tak rugi kalau kita berbelanja melalui PG Mall. Terdapat begitu banyak kempen dan promosi yang ditawarkan di PG Mall. Pelbagai produk dengan harga diskaun dan harga rendah yang menguntungkan kita.  Dengan Birthday Sale dah dekat, cepat-cepat  install PG Mall app dan sign up dan Log in. Macam-macam barang yang kita boleh pilih sebagai hadiah harijadi

Dan saya secara peribadi lebih suka membeli-belah secara online kerana ia adalah penjimatan tenaga, penjimatan masa, penjimatan wang lebih selamat. Buat anda yang masih belum tahu apa itu PG MALL, boleh kunjungi PG Mall website untuk info lebih lanjut dan daftar akaun sekarang untuk banyak tawaran yang akan datang.


Website :  : www.pgmall.my 
Facebook :  https://www.facebook.com/PGMallMalaysia/
Instagram :  www.instagram.com/pgmall.my

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform
#ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale
#PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale



  • Share:

You Might Also Like

2 orang berborak di sini!