Roadshow Safi Balqis OxyWhite bersama Sarah Hildebrand

By Zahirah Dzahir - 9/16/2018 10:49:00 PTG

Assalamualaikum..


Ambik masa betui Mommy nak up cerita ni punn. Bukan tak dan tapi pc ada masalah. Almaklumlah pc lama. Nak beli yang baru pun kena fikir dulu ongkosnya. Maka bertahanlah dengan pc yang dok ada ni.

Ni Mommy nak cerita pasai event yang Mommy pi, Roadshow Safi Balqis OxyWhite. Event ni masa 1/9 /2018, bertempat di  Aman Central . Event ni mula dari jam 2 ptg hingga 5 ptg.  


Apa yang ada masa event tu.. ada jualan produk-produk..ada games..ada gift dari Safi..talk bersama blogger-blogger mengenai produk Safi dan acara yang dinantikan dengan  hadirnya  duta Safi Balqis yg cantik iaitu Sarah Hildebrand. Memang cantik orangnya. Hadirnya Sarah Hilderbrand untuk berkongsi tengan pengunaan Safi Balkis dan cara beliau mejaga dan merawat wajahnya. Ada juga games bersama dengan Sarah Hilderbrand dan siapa yang bertuah akan dapat gift dari safi dan  juga dapat bergambar dengan beliau. Tak lupa juga emcee Iffah Hazim yang meriah bercakap dalam memeriahkan majlis.




Happy juga dapat berjumpa blogger-blogger hebat. Ramah sungguh depa 3 orang.  Eintan Nurfuzie ( www.nurfuzie.com ),  Lia Hasty (www.liahasty.com ) dan El Darwena (www.eldarwena.com ). Korang boleh singgah kat blog diaorang. Bukan senang nak jumpa blogger hebat ni. Terasa kerdil pula bila bersama depa..walaupun Mommy ni tinggi n bigsize orangnya. Heheheh. Ada rezeki kita jumpa lagi.


Tamat event dalam jam 5..tunggu apa lagi..balik laa. Sebelum tu sempat juga Mommy bergambar dengan Sarah Hilderbrand dan dapat gift dari safi. Apa pun event Roadshow Safi Balqis OxyWhite  memang happening..


Kalau korang nak tahu info lebih tentang safi boleh ke






CUSTOMER CARE : 1-800-88-8867


~~~~~~~~~

Mommy Ira

  • Share:

You Might Also Like

6 orang berborak di sini!

  1. ala dah dekat tapi taktau haha kalau tak boleh join

    BalasPadam
  2. Wah bestnyaa 😍 salam kenal
    mellyacrayola.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Wah bestnya dpt jumpa sarah. Ana pun guna safi. Best dan harga pun reasonable.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sarah, cantik orangnya. .memang sesuai jadi duta Safi..lagi 1
      memang harga safi berpatutan..tak mahal sangat..

      Padam