Jom Makan Nasi Lemak Royale ( Jalil ) Alor Setar

By Zahirah Dzahir - 1/10/2017 02:05:00 PTG


Assalamualaikum..

Kita cerita pasai makan..makan apa..makan nasi..nasi apa..Nasi Lemak Royale laa. Rasanya macam banyak pula cawangan nasi lemak royale ni. Yang terbaru, Nasi Lemak Royale  ( Jalil ) Alor Setar..bertempat di jalan Lebuhraya Sultan Abdul Halim. Rasanya tak sampai 6 bulan lagi depa beroperasi. Kira baru lagi la.


Saja la pi makan nak tengok apa yang sedapnya. Menu yang sama juga, macam nasi royale yang lain. Yang special sikit ayam goreng panas2 kat situ. Apa yang Saya boleh kata, memang sedap..rasa macam yang asal balik. Kira lepas ni, sini pula nasi royale yang akan kami selalu mai. Selain dari nasi royale, ada juga menu yang lain..macam satay. Ada lagi menu yang lain Cuma masa Saya pi ada satay je la. Nak parking pun senang..kawasan parking disediakan. Kiranya tak payah berebut..masuk parking turun makan ja.


Macam biasa la kan..nak tau sedap ka tak. Kena pi makan. Selera kita memasing..mana sama..ada yang kata sedap, ada yang kata tak. Tapi bagi Saya memang sedap laa..sebabnya jiwa ni dah sebati dengan Nasi Lemak Royale..chewahhh..




- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

6 orang berborak di sini!

  1. Eh, kedai ni yg kat mana ye? Saya biasa g royale yg sebelah stesen myk BhP/produa je. Yg ni nmpk mcm lh selesa ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang nampak selesa dengan parking pun disediakan..banyak pula nasi royale yg ada..yg terbaru nasi royale buka kedai..corner rumah kedai hala nak ke kompleks hijau kuning..

      Padam