Souvenir dari Korea..

11/15/2015 09:38:00 PG
Assalamualaikum..


Souvenir dari Korea..

Seminggu 2 lepas My Mom jalan2 ke Korea dalam 4-5 hari jugak la. Biasa la kalau pi jejalan ni, balik mestri bawak buah tangan. My Mom kata tak boleh beli sangat barang..sebabnya mahal ( duit Malaysia jatuh ). So My Mom ada la beli sikit2 untuk cucu2 ja..yang tu yg penting..kat mak2 dapat la kain pasang..bapak2 ni tak dak laaa. Kat cucu gegel My Mom beli la Hanbook..pakai tradisi Korea tu. Cucu boboi  dapat baju. Haziq yg paling happy pasai dapat toi Lessang..topi yg mmg dia nak.  My Mom cari sampai jumpa, nasib baik jumpa. Lepaih tu ada la kuih sikit. Kuih ni My Mom kata halal, orang islam korea yg buat. My Mom kata makan kat sana susah jugak, mmg kena tengok bebetul tapi agensi tu pun mmg bawak ke tempat makan yang halal. Cuma atas kita sendiri nak makan makanan yg lain kena perati bebetul..kena halusi. Jangan pakai tibai makan ja. 


 - Mummy Ira -

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.