The Azman Sisters - Aika, Aifa dan Aira Trio Beradik Pelapis Squash Negara

By Zahirah Dzahir - 8/29/2015 01:50:00 PG


Assalamualaikum..

Ha..sapa Aika, Aifa dan Aira Azman ni. Maybe ada yang kenai maybe ada yang tak kenai. Tapi kalau sapa ikut sukan squash..konpom kenai. Apa yang menariknya, depa ni 3 beradik. Yang lagi menariknya 3 org beradik ni jugak aktif dalam sukan squash. Kiranya dok main squash la dan trio beradik pelapis squash negara.  Main untuk wakil Malaysia dan untuk kejohanan tempatan dan juga antarabangsa.





Banyak juga kejohanan tempatan dan juga antarabangsa yang depa masuk..cam yang terbaru ni. Kan keluar paper pasai Aira  telah muncul juara Aifa dapat no 2 di Kejohanan Squash Hong Kong Junior Open 2015 yang berlangsung dari 12 hingga 16 Ogos lepas.

Aira cipta nama di Hong Kong
Aira Cipta nama di Hong Kong 
 

Yang terbaru ni Aifa turut serta dalam Asian Junior Squash Championships in Teheran, Iran. Berita gembira sebab Aifa juara dalam kategori (girls’ Under-15). Tahniah

Asian Junior Squash Championships

Camna Saya boleh kenai 3 beradik ni. Memang kenai laaa..depa ni orang Kedah. Aika sekarang kat sekolah bukit jalil. Aifa sek men convent  exStudent Sek Keb Jln Pegawai dan Aira student Sek Keb Jalan Pegawai. Dah tau lama dah 3 beradik ni main squash cuma kisah depa tak keluaq paper sangat. Rasanya kalau ada kejohanan tempatan atau antarabangsa..nama depa mesti ada tapi dalam paper the star. 

Semoga Aika, Aifa dan Aira terus berjaya dan cemerlang dalam sukan squash. Tumpang bangga dengan kejayaan anak anak Kedah.

Aika, Aifa dan Aira dalam SPM..sorry audio kurang memuaskan.



kredit pic dari fb kak Anis Haniza Ahmad

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!