Saya Suka Ice Cream Pasu Yang Simpel Ja..Sweetbite's Cake House, Jln Pegawai,Alor setar

By Zahirah Dzahir - 2/05/2015 05:35:00 PTG

Assalamualaikum..

Tu diaaa..la ni kat Alor  Setar pakat dok heboh dah pasai ice cream pasu ni..actually Saya tak brapa makan sangat ice cream ni..dulu2 mmg feberet..maybe pasai dah cemuih makan dah kot..hehehe..Abang haziq dok balik dari tuisyen bagitau nak beli ice cream pasu..dia kata kat tuisyen dia ada kedai yang joi..ramai budak2 tuisyen yang pi beli..tapi saya ada perasan ada 1 kedai budak2 ramai kat situ.. Awai tu konpius jugak..tak perasan plak saya, ada kedai joi ice cream kat situ..

Balik dari sekolah..bawak la dia pi beli jugak..memang tak nampak pun la kedai tu..dulu kedai kasut bata..tapi dah jadi kedai bakery n baking class..Sweetbite's Cake House..Jalan Pegawai..dekat Tuisyen Inovasi dan Bank CIMB.

 

 cam biasa la bukan joi ice cream ja..tapi ada la kek..makanan ringan..pelbagai jenis kek kecik ada kek besar  ada..biskut pun ada..bun ada..nampak menarik dan menyelerakan..
 
credit sweetbite corner

nak tau apa lagi tang ada kena pi sendiri tengok..tak pun boleh tengok kat 
FB Sweetbite's Corner..
situ ada no pone n info tentang apa yang ada kat kedai bakery tu..


Cerita balik pasai ice cream pasu..tapi saya tak suka buh bahan bbnyak..saya suka yang simpel ja..so mmg simpel abes..tak buh apa pun..tapi kalau ice cream yang betui penuh bahan..pic kat bawah tu..baru betui ice cream pasu..

credit sweetbite corner 

So..kalau ada yang nak beli ice cream pasu ka kek ka bun ka..kena pi tengok sendiri baru boleh tau apa yang ada kat situ..

Selamat membeli dan merasa..

- Mummy Ira -

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!