ESP

ESP Shaklee Sesuai Untuk Ibu Hamil Dan Pesakit Diabetes

By Zahirah Dzahir - 3/09/2014 06:45:00 PTG

  Assalamualaikum..

 

Ada yang bertanya sesuai ka ibu hamil dan pesakit diabetes minum ESP ni. Ini kerana ada yang beranggapan ESP manis dan tak sesuai untuk 2 golongan ni..Boleh kerana ..



1. NON-GMO SOYA
Non-genetically modified organism bermaksud sumber soya yg digunakan adalah soya yg asli; tidak diubah struktur asal DNA nya. Makanan yg telah diubah secara 'engineering' boleh menyebabkan risiko membahayakan kesihatan terutamanya dalam jangka masa panjang. Ini kerana terdapatnya bendasing yg secara sengaja telah disuntik ke dalam sumber makanan yg GMO atau yg telah diubah struktur asal DNA nya.

2. LOW GLYSEMIC INDEX
Pesakit diabetes dan ibu hamil amat perlu untuk mengambil makanan yg mempunyai indeks glisemik yg rendah supaya mereka tidak kerap merasa lapar dan mengambil makanan dalam kuantiti yg banyak. Pengambilan makanan yg berat & mengenyangkan dengan kerap boleh meningkatkan paras gula bagi pesakit diabetes & ibu hamil. ESP memberikan tenaga serta rasa kenyang yg lebih lama kerana kandungan protein yg tinggi.

3. PROTEIN YG TINGGI
Protein yg tinggi memberikan bekalan tenaga serta rasa kenyang yg berpanjangan kepada sesiapa yg mengambilnya. Pengambilan 1-2 sudu besar ESP bersama-sama dengan air kegemaran anda boleh membuatkan anda berasa kenyang sehingga ke waktu makan tengahari! Bagi ibu hamil, protein juga amat penting sebagai keperluan tumbesaran janin yg dikandung terutamanya bagi membentuk otot serta tulang bayi yg kuat.

So..anda nak mencuba ESP ni boleh hubungi saya..

Konsultasi secara EKSKLUSIF & hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda.
Berminat nak cuba @ Nak order vitamin Shaklee dengan saya ? info..produk menarik..harga menarik yang sememangnya berbaloi..cod Area Alor Setar, Jitra, k/nerang, Pendang dan sekitar dengannya..by pos utk seluruh negeri..bolehlah hubungi :


Zahirah Dzahir / ID NO 941273 / 013-3240344 ( SMS/WHATSAPP)
ieradzahir@yahoo.com | Mummy Iera Vitta Shoppe

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuh sebrang penyakit. ia hanyalah makanan tambahan untuk kesihatan.Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration

  • Share:

You Might Also Like

0 orang berborak di sini!